%NANIE REENA%

By: nani shareena

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Friday, 18-Jun-2010 15:35 Email | Share | | Bookmark
bengang betul (dan bangang betul!)

Kepala sakit lagi.. Tak tau mana silap. Haritu cek 155. Darah tinggi?
Doktor suruh datang lagi esok. tapi malas la pulak... abang keje.. nak g sendiri tak kose aku..

Badan goyang2 lagi.
dulu macam ni gak, tapi cek takde darah tinggipun.
So, aku assume doktor ni salah sebab aku cek lepas makan roti canai sekeping.
Nak buat apa lagi.. baring je la.
kadang2 rasa macam bila terlelap.. aku tak terjaga lagi..
Selamat tinggal abang, selamat tinggal anak-anak...

bengang dan rasa bangang tak boleh buat apa-apa ni. Nasib ayin banyak menolong...
cuma mak pesan. jangan gaduh2...
dan mak taknak kat kampung.. kat shah alam atau putrajaya je.. senang korang nak melawat tau!



Tuesday, 18-May-2010 17:20 Email | Share | | Bookmark
JOM HEBOH PUTRAJAYA

 
 
 
View all 14 photos...






Saturday, 12-Dec-2009 00:37 Email | Share | | Bookmark
SUNGAI TEKALA

 
 
 
View all 9 photos...
Semalam kitaorang cadang nak berkelah… kat pd ke, kat morib ke… tapi kitaorang nak cuba sg tekala la… carik pelan kat google map… ala..,1/2 jam je.ok la tu.

ayah keje malam… kesian jugak , tapi dia kata ok… so pagi2 kitaorang siapkan makanan.. nasiklemak, mehun sop, dan untuk breakfast dirumah.., macam biasa… cekodok…

cadang nak keluar pukul 10, tapi sb semua dah siap awal, kita pergi pukul 9…
kat pukul 10 sampai..masuk sorang rm1.00
Ayin tak sabar2 nak mandi….
kitaorang mandi sepuas2nya (tak puas gak sebenarnya)…

Macam dah biasa dah… nana buat hal. Mula2 gaduh kaki gatal.. dua2 kaki dia membengkak…pastu nana pucat lesi hampir nak pitam… saspen!!!! kalau pengsan kenalah batalkan perkelahan ni..

ayah marah2… suruh baring la, suruh angkat kaki la…mak suap nana pisang, bagi minum teh panas…. ayah kata bagi jelah gas tu…, mak bagi se dos… jap je dah tersengih dia… tak tau apa sbnar nya yang baik kan dia, gas? air teh atau pisang…. tapi lupa pulak buat cPR masa dia tak ok tu.. ha ha

pastu sambung mandi lagi… nana direhatkan kejap, kitaorang carik air terjun.. best….
pukul 2 lebih kitaorang balik…

takpe, nanti kita pergi lagi….











Monday, 7-Dec-2009 01:20 Email | Share | | Bookmark
IAB Genting

IAB aku datang lagi. Lebih 10 tahun dulu aku dah kesini. Sejuk. tapi minggu ni dah tak berapa nak sejuk. Bengkel Pengurusan Aset. Tangga sihat yang tak ubah2 menjadi eskelator... terpaksalah didaki juga....
Ramai peserta yang datang.. dari pejabat aku.., Enon, Ruhina dan aku. aku puas ati la bengkel ni, walaupun balik opis nanti kerja aku akan bertambah....
hari kedua kami dilepaskan ke puncak genting....pusing2 je... okeyla,
bukan selalupun berpeluang naik atas ni.








Wednesday, 2-Dec-2009 01:13 Email | Share | | Bookmark
Diabetes Walkaton

Aku pegi berdua je dengan linda. tak la excited sangat. tapi sebab dah janji dan Zah.., kitaorang pergi la... abang antar kat depan PPH...,si Dan rupanya jadi urusetia. tak acila, dia tak jalan. cuma bagi air je.., pas tu menang cabutan bertuah.
Hadiah semua kategori untuk tptpertama je. Zah punya semangat, dapat tpt ke 2, takde hadiah!. aku ngan linda nombor 300 kut...
Walaupun 5 kilometer je.., macam dah 500 KM. tak sampai2.....
perrrrggghhh....





[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net